torsdag 1. april 2010

Sjokolademousse med Spicy Mango

Har laga i dag : Sjokolademousse med spicy mango....nam nam!!


Har hadd gjester på middag i dag. Det ble lammelår som samboeren min lagde. Det e han som e kokken i huset. Var kjæmpe god middag!!! Skikkelig påske middag :)


Jeg kjøpte det nye magasinet "Isabella" her om dagen...måtte jo skjekke det ut. Så hadde det jo ett vanvittig coolt navn da, hehe:D Det e jo spennanes med nye ting som dukker opp!

Var ikke så værst blad. Likte mat delen og interiør delen. Minuset var at det også var en stor hage del......ikke så intressant for mitt vedkommende. Har ikke interesse eller hage eller grønne fingrer. Men jeg falt for sjokosjokk artikkelen deres...for søtnos er jeg jo. Jeg bestemte meg å prøve flere ting i blade, men idag lagde jeg "sjokolademousse med spicy mango" til dessert til etter lammelåret. Det ble utrolig godt!!!

Det var ikke noe spesielt vanskelig og lage denne moussen, vil si å skille eggeplommen og eggehvita  hver for seg var den tøffeste utfordringa!! Det som kunne hvert gjort bedre er vel at man kunne hadd en mer moden mango, og litt hottere chili........+ litt jorbær på hadde jo å gjort susen:D Artig dessert å lage!! Men slik ble resultatet!!! Er fornøyd:D Hadde hvert artig å prøve med hvit sjokolade:D Må prøve den igjen!!


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar