søndag 4. april 2010

Alice in wonderland i 3D
Endelig fikk jeg sett den!! Har hatt løst til det lenge......særlig på 3D. Må si jeg var litt skuffet over filmen. Var ikke like bra som den gamle Disney filmen som jeg så når jeg var barn. Historien var ikke like sprø som ønsket og noen av karakterene var omgjort til litt for kjedelig, roet ned. Som feks den hvite dronningen. Samtidig kunne visse cener vært gjort mer ut av som feks teselskapet, som var en scene jeg hadde gledet meg til. Jeg kjedet meg faktisk til tider. Men jeg angrer ikke på at jeg gikk å så den. Jeg vil anbefale alle å se den. Den var utrolig å se i 3D, en perfekt 3D film og det hjalp meg på de kjedelige delene, men den kunne hvert litt bedre 3D lagd.Noen deler var dårlig i 3D. Det var en fin verden de hadde skapt, med brae spesialeffekter. Det er jo en klassiker. Nå må jeg vel bare få lest boka også. Terningkast 3.


Noen bilder av karakterene i filmen:

Johnny Deep   Helena Bonham Carter  Anne Hathaway                                               


Hadde så lyst å klappe han under filmen....e han ikke søt:D 
Love pussicats <3



0 kommentarer:

Legg inn en kommentar