tirsdag 19. juni 2012

Bryllups kort

Bryllups kort

Lenge siden jeg har vært innom denne bloggen ser jeg. Men jeg har ikke drevet på med så mye hobbyer i det siste og har derav ikke hatt noe å legge ut. Jeg har også bestemt siden dette ikke er hovedbloggen min (Noe bokbloggen min er), så skal jeg legge ut noe her når jeg har noe å blogge om og når jeg har lyst å blogge her. Jeg vil derav ikke være så veldig aktiv her, men det kan nå komme litt nå å da. Denne bloggen er mest for min egen del og for nær familie  og venner som vil se hva jeg lager, men jeg blir jo veldig glad når andre titter innom også. 

Men tilbake til innlegget jeg kom for å skrive. Jeg har laget et enkelt bryllups kort i det siste som jeg storkoste meg med å lage. Endelig fikk jeg prøve ut ny pynten jeg hadde kjøpt og ny papiret. Det meste er kjøpt på Panduro og Nille (som hadde mye overraskende fint pynt). Var veldig enkelt å lage. Slik ble det seende ut til slutt (Sees det dårlig er det bare å trykke på bilde):










12 kommentarer:

Marianne sa...

Så fint det ble!!! Jeg som nettopp var i bryllup - og kjøpte(!) kort... Fikk nesten litt dårlig samvittighet her! Jeg har tid, men finnes ikke kreativ, dessverre... :-/

Gråbekka`s Blogger sa...

KindleJoy, takk for ar du synes det:) Finnes jo så mange fine kort å få kjøpt, så ikke ha dårlig samvittighet for det:) Kjøper jeg også når jeg ikke er i det kreative hjørnet:) Synes du er veldig kreativ det er bloggen din et bevis på:)Ha en flott kveld og takk for kommentar:)

Lillekatt sa...

oi oi, så fint!!! Du er jo superflink!

Gråbekka`s Blogger sa...

Takk Lillekatt, så koselig å få kommentar av deg:)Ha en flott dag:)

nille sa...

Hei!

For en hyggelig og fin blogg du har!

Kjempe gøy av du liker scrappingutstyret vi selger i våre butikker!

Fortsett med de fine hobbyene dine, dette er moro å følge med på :)

Sukkertøy for øyet sa...

Hei!
Du, jeg må bare si TUSEN TAKK for alle de skjønne ordene du legger igjen hos meg!
Så koselig altså!!

Håper du har en finfin uke!

HUGS

Anonym sa...

hvor om det! du er her? som du lagt merke til, jeg elsker a lese , men jeg er ikke "Stakanovist" av a lese, eller nyttig kunskap og epicurean(i boker).. hvis du har ideer til norsk forfatter for klassiker for sommmerferien fortell meg ,kan du?Mange tAKK; hils Bruno .( fransk brevvenn Synne)

Unknown sa...

De er utrolig flotte med mange fine detaljer.
Marit.

Bekka sa...

Kjempelekre kort du har laget her!
God helg :)

Gråbekka`s Blogger sa...

nille, morsomt å se dere har vært innom:) Tusen takk for kommentaren og jeg skal nok fortsette å kjøpe ting av dere:)

Sukkertøy for øyet, er jo så mye fint å se på bloggen din:) Liker spesielt alle de flotte tapetene dine:) Ha en fin søndag!:)

Bruno unnskyld at jeg ikke sett kommentaren din før nå:) Håper du hadde fin sommer og fant deg noen bøker. Må innrømme jeg har lest lite norske klassikere, men de jeg har lest er Johan Bojer sin bok "Den siste viking", handler om fiskere og de som venter på land på at fiskerne skal komme trygt hjem igjen. Jeg vil også anbefale Jonas av Jens Bjørneboe.Men jeg vil anbefale å høre med flere, som er har lest litt flere klassikere en meg:)Ha en fin søndag:)

Takk for at du synes det Marit:) Koselig å få god ord om arbeide sitt:)Ønsker deg en fin søndag!:)

Bekka, takk for det:) Går litt tid mellom hver kort jeg lager, så det er ikke så mye aktivitet her:) Ønsker deg en flott søndag:)

Unknown sa...

Nydelige kort! :-)

Christina sa...

Så fint kort du har laget : )

Ha en fin dag!

Legg inn en kommentar