søndag 7. august 2011

The 2011 Stephen King Challenge!

 The 2011 Stephen King Challenge!

Har meldt meg på Stephen King Challenge som vare fra 1 jannuar til 31 Desember. Har valgt å melde meg på å lese 6 (blir da 7) Stephen King bøker siden det ikke e så lenge til året er omme. Man kan velge mellom og lese 6 eller 12 bøker, selvfølgelig lov å les fler, som eg har tenkt å gjøre. 
Tenkte det ville passa å lese litt skrekk og gru bøker nu når det nærme seg høst og vinter. Har ikke lest så mange av hans bøker, men har mange ganger tenkt at det skulle jeg ha gjort. Challengen er med på å motivere meg til dette. Tenkte å begynne på serien hans: Det mørke tårn av Stephen King, som består av 7 bøker......og har allerde lagdt dem av på bibloteket: 

  • Bok 1: Revolvermannen
  • Bok 2: De utvalgte
  • Bok 3: Ødemarken
  • Bok 4: Trollmannen og glasskulen
  • Bok 5: Ulvene
  • Bok 6: Susannahs sang
  • ( Bok 7: Det mørke tårn)
Bare å hive deg med du også!! (Her
 
 



0 kommentarer:

Legg inn en kommentar