søndag 27. februar 2011

Banan muffins med honningglassur

Banan muffins med honningglassur!

Har idag laget muffins, nam nam. Anbefaler alle å gjøre det! De ble skikkelige gode! Oppskriften har jeg fra boken: Muffins av Sandra Davies. Kjøpte boken på mammut salget på Ark bokhandel for 150 kr (Kan bestilles her: Ark.no). Med boken får du noen silikon muffinsformer, men jeg ble ikke så imponert over dem da. De er tynne og går lett ødelagt....dårlig kvalitet. Men oppskriftboken er veldig bra....mange morsomme og interessante oppskrifter, som jeg skal prøve meg på framover. Banan muffins med honningglassur var den første og jeg er riktig imponert hvor gode de ble. I glasuren har jeg brukt konditorfarge, dette gjorde de ikke i boken, og jeg pyntet med litt farget sukker på toppen også. Formene kjøpte jeg for 10 kr på Coop Obs på City Syd...løp og kjøp!!




0 kommentarer:

Legg inn en kommentar