mandag 23. august 2010

Skattekiste

Skattekiste

Min Gudsønn hadde bursdag her om dagen og jeg bestemte meg for å gi han penger slik at han kan få kjøpe det han trenger eller ønsker seg. Men jeg syntes det var litt kjedelig å bare putte pengene i en konvolutt. Derfor satte jeg meg i tenkeboksen. Jeg tenkte først å lage ett stilig kort til han, men så var jeg en tur på Panduro, og der fikk jeg ideen om å lage en skattekiste. Slik ble den: 

Var ett veldig morsomt prosjekt og gikk raskt å ordne. Jeg kjøpte skattekisten av papp, svart og sølv maling og noen store "diamant" stener som jeg pyntet med. Jeg brukte svamp rundt kantene på skattekisten og malte også kisten svart inni........ 


Hodeskallet lagde jeg av en stensil av ett bilde jeg fant på nett.Jeg klipte ut hodeskallet inni og malte så med pensel.Jeg tok svart tusj rundt for å skjule ugjevnhetene. Den jeg ble jeg litt missfornøyd med. Stensilen var ikke noe særlig, siden den var av tynn papir. Dette ville jeg gjort omigjen hvis jeg kunne.


Til slutt dro jeg innom en lekebutikk og kjøpte litt gullpenger for å ha i kista. Deretter dro jeg også til Sweet Heart i Tromsø (http://www.sweetheart.no/indeks.asp) der jeg fylte en liten pose med godterier. 
Gullpenger

Det ble godteri i begge etasjene i kista. Litt ballonger å viskelær ble det nu å.

Nam nam :D


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar